ტრენერი გვესაუბრა შემდეგ საკითხებზე:
- დიფერენცირებული სწავლების სტრატეგიები;
- მოსწავლეთა დამოუკიდებელი მუშაობის ხელშემწყობი შეფასების ფორმების შექმნა.
შემდეგ შევქმენით პროექტის ფარგლებში მოსწავლეთათვის დამატებითი დამხმარე მასალები; მოვახდინეთ პროექტის გეგმის შეცვლა სხვადასხვა სტილის/დონის მოსწავლეთა საჭიროებების გათვალისწინებით; ბოლოს კი გავაკეთეთ თვითშეფასება, თუ რამდენად წარმატებით შევქმენით მოსწავლეზე ორიენტირებული საკლასო გარემო;
Комментариев нет:
Отправить комментарий